通渠牌馬桶疏通電話丨馬桶堵咗但還緩慢下水點辦

通渠牌

通渠牌馬桶疏通電話丨馬桶堵咗但還緩慢下水點辦

大窩口通渠通渠公司通渠牌馬桶疏通4000606383一步到家蹲便器疏通馬桶疏通下水道疏通、通渠牌管道疏通、電路維修、家俬維修翻新通渠牌62728207,24小時上門服務電話通渠牌62728207,全國上門服務,就近安排,修唔好唔付費,保修期內免費維修!

馬桶疏通,點擊下方立即預約】通渠牌

廁所堵咗係一個非常讓人頭疼嘅問題,但係生活中卻常常遇到廁所堵塞嘅問題,許多人喺發生這種情況都會選擇求助疏通公司,但係有得嘅時候我哋係得自己疏通馬桶嘅,今天就嚟畀大家說說廁所堵塞點疏通嘅問題,這種生活常識類嘅問題大家都有得必要咗解一下,所以快嚟睇睇吧。

廁所堵塞點疏通:馬桶疏通電話

1、好多時候馬桶多廁所堵塞點疏通衝衝水,通渠牌自己會通咗嘅,尤其如果係泥土、紙一類嘅可溶或可打散物品嘅話。如果係油膩住咗,嗰麼衝一盆滾水下去化開它。或者買點燒鹼,燒滾水把燒鹼融化,倒入馬桶,過十幾分鐘就會通咗。或者用適量嘅草酸嚟疏通(平常也得用草酸清洗座便器,正好和尿鹼中和使座便器暢通)。

2、用鐵絲做成鉤子伸到下水道口裡面攪動,使汙物纏繞喺鐵絲上,跟住拽出鐵絲將汙物拖出下水道口。或者搵一根半寸寬嘅竹條伸進馬桶裡進行疏通。

3、把馬桶裝一半嘅水,用圓形嘅拖把或圓頭腍體嘅刷子,啱準下水道嘅洞用力搗。也得使用嗰種老式拖把,裝一半水後用拖把使勁地向洞裡壓幾下,動作要快,靠壓力把它弄通。或者到市場上買個揣子,跟住猛揣幾下,半個月用一次,就唔會堵咗。

4、利用飲料瓶疏通,把喝完嘅大可樂瓶口下方剪掉,馬桶疏通電話倒著放喺馬桶裡,用手拎住底部向上抽幾下。

5、喺氣筒上纏上破布,跟住倒些水進去,開始打氣一會就會疏通咗。

6、搵一段腍管一頭連好自嚟水另一頭包好抹布插到下水管道裡,跟住打開自嚟水就得咗。原理係自嚟水嘅壓力大概有得4Mpa,完全得衝開下水道嘅。記得唔要讓腍管兩頭漏水,以保持壓力最高。

7、網傳嘅買條泥鰍放入蹲便器中,將溫水倒入座便器中,泥鰍遇熱便會拼命向下鑽,也得達到疏通座便器嘅目嘅。

8、使用通廁器,這係一種專為管道堵塞疏通發明嘅工具,通廁器前端係靈活嘅彈簧,根據堵塞物離馬桶口高度決定彈簧長度,擰緊螺絲後,向管道內力壓彈簧,直到疏通或者係將汙物取出。

9、還得採用管道疏通劑,這係一種得用於任何管道疏通嘅粉末狀疏通產品,將疏通劑分別按三次量投入每次大概50克,間隔1-3分鐘,待冚投入完後停留三分鐘衝入熱水,最後停留10分鐘,喺使用清水衝洗,咁操作之後,應該就能起到馬桶疏通嘅作用咗。

10、如果以上各種疏通方法都還冇有得解決問題,建議讓專業嘅師傅嚟疏通,避免讓廁所更加嘅堵。

哽,喺學習如何疏通唔如先咗解一下如何預防廁所堵塞,喺裝修安裝馬桶嘅時候,馬桶底部最好係選擇防水嘅彎頭,咁能好大程度避免今後廁所堵塞。

另外馬桶喺使用一段時間都會有得內壁汙垢,所以要記得及時清洗,咁能好大程度避免堵塞。另外,喺使用馬桶嘅過程中,儘量避免頭髮毛巾等物品掉入馬桶。以上關於馬桶堵塞嘅問題就說到呢度咗,希望啱大家有得所幫助。

【一步到家,深耕家電維修行業,提供家庭維修一站式服務】

關注一步到家,獲得更多家修小妙招,有得家電維修、清洗、開鎖換鎖、防水防漏、牆面翻新需求,可喺主頁或評論區諮詢。詳情可點擊下方文字☟☟

喺線諮詢:一鍵諮詢

喺線預約:一鍵報修大窩口通渠通渠公司通渠牌