通渠泵學會呢幾招,疏通坑渠冇問題

通渠泵學會這幾招,疏通坑渠沒有問題

調景嶺通渠通渠公司62728207通渠泵大家好! 呢度係生活百科通渠泵, 今日分享畀大家嘅係疏通坑渠嘅技巧。

方法三:利用水壓疏通

>把家裡大一點的水管拿出來下水管道的橡膠水管,把它一頭套在家裡水流較大的水龍頭下,一頭套在坑渠的管道上面。 然後把兩端都固定好,確認無誤後再打開水龍頭,這樣就可以利用強力的水壓疏通下水管道了。 但這個方法有一定的危險性,有可能會導致水管爆裂,通渠泵所以要慎用。

方法 四:用黃鱔或者泥淖疏通

先準備幾條黃鱔或者泥淖,優選黃鱔,因為黃鱔的力氣比較大。 但注意黃鱔嘅個頭唔使太大,通渠泵準備那種短小有力嘅黃鱔就得。 將黃鱔或泥淖放到堵塞嘅坑渠度,然後往裏面撒一些洗衣粉嚟刺激它們,這樣它們就會往坑渠度捐洞,從而就把坑渠疏通了,而且洗衣粉都有助於坑渠嘅疏通。 調景嶺通渠通渠公司 通渠泵

通渠泵