clorox 通渠劑下水管道疏通記

clorox通渠劑下水管道疏通記

東涌通渠通渠公司62728207 clorox 通渠剂我家廚房 坑渠堵了 >clorox 通渠劑,俺爸一直不修坑渠疏通劑。

我一聽,剛好想起嚟之前睇到嘅嗰個虹吸原理,應該叫虹吸原理啦,哎呀,唔重要,唔係重點。 我一想,唔就到了我大展身手嘅好時刻么。

于是我就攞出咗一個飲完嘅嘢飲樽,並將瓶口剪成同水池排水口一樣嘅大小。 我阿媽雖然有點疑惑,但睇到我自信滿滿個樣,就放心嘅交畀我了,去跳廣場舞了。 我將瓶子注滿水後,倒扣在坑渠口,用力一擠。 “噗嗤!” ,我驚咗估唔到如此嘅順利,水立馬排出去了。clorox 通渠劑但係似乎隱隱約約聞到一股臭味(ī; )我一看,尷尬了,我家廚房是兩個水池,所以我一擠,水從另一個水池噴出來了(些許堵塞物),如下圖

通渠

通渠

原理沒錯,但我人傻了一點。 于是我趕緊清理了一下,將左邊嘅水池,用碗倒扣堵住。 重來一次,用力一擠。 點講呢,疏通的很完美,現在排水十分順暢。 但係成個廚房嘅地面就似係事故現場,係水晒。 而且仲監堵塞物, 因為在我擠壓水的同時,地面連接坑渠管口脫落了。 所以水同堵塞物都噴到地面上晒。

接下來就是我含淚(咱也不知道是疏通成功留下的激動淚水,還是被臭的熏出了眼淚),clorox 通渠劑使用的 時候戴著口罩和手套將現場打掃乾淨。 最後再噴上小半瓶芲露水。

總結一下:

1.廚房如果是兩個水池的,用虹吸原理(應該是這個),需要將其中一個的口堵住

2.一定要將坑渠管和地面的連接口固定住!東涌通渠通渠公司 clorox 通渠剂

clorox 通渠剂