通渠佬收費洗碗池坑渠堵塞疏通嘅最好辦法

通渠佬收費洗碗池坑渠堵塞疏通的最好辦法

尖沙咀通渠通渠公司62728207通渠佬收费新屋裝修 通渠佬收費,容不得屋子污糟了 >通渠佬收費,哪怕是坑渠弄髒,可是無論多小心,坑渠還是難逃一臟,味道還很難聞。 好方法來了,這篇文章教你2個方法,輕輕鬆鬆疏通坑渠

第一種方法,首先洗碗池要裝上半池水,加上水的目的可以增加水的壓力,從而可以快速疏通坑渠。 接下來我們再拿出一個空膠樽,同樣要裝滿水,裝好水之後將洗碗池入面嘅過濾網攞出,再把膠樽快速处戳到下水口,同時要擠壓空膠樽。 按壓幾下後,洗碗池的水已經流下去了,異物已經被疏通開。 其實原理好簡單,利用水嘅壓力可以把異物沖走,效果也是非常明顯的。 最後試一下水完全疏通,冇啲堵塞了。

第二種方法,我們可以對付油污堵塞,準備洗潔精擠在下水管道口,接下來再準備一些小蘇打,然後再準備醋,我們可以用陳醋,也可以用白醋,最後倒上一壺開水。 梳打粉遇到醋可以發生反應,洗潔精加熱水可以對付油污。 用呢個方法處理過嘅落水管道可以輕鬆疏通油污堵塞。 大家可以試一下下水完全冇堵塞嘅異樣了,效果同樣非常好。

掌握了疏通坑渠的好方法,以後都不需要擔憂坑渠污糟同有異味了。 保持屋子嘅清新,日日好心情呢! 尖沙咀通渠通渠公司 通渠佬收费

通渠佬收费