通渠mirror廚房坑渠油污堵塞堵住咗點算?

通渠mirror廚房坑渠油污堵塞堵住了怎麼辦?

銅鑼灣通渠通渠公司62728207通渠 mirror過年就要返鄉下了通渠mirror,嚟咗之後發現廚房嘅水槽排水特別慢 通渠mirror,將排水口的蓋拿點都要流半日。

兩邊都係一樣,我懷疑係咪坑渠塞咗。

作為通渠博主,還是相信自己的動手能力的,便在網上找各種坑渠疏通的方法。

我屋企露台上嘅地漏以前都堵過,用細長嘅鐵線捅開嘅,唔知邊度買嘅上面有哪種像倒刺嘅枝丫,仲係好好用嘅。

但是,洗碗槽那裡插不進去呀~

便只能把下面排水管接頭擰開,檢查內部和彎頭處是否真的堵了。

擰落嚟檢查它們之前,我又試咗的放水會唔會流落嚟,攞個臉盆再落嚟跟住時發現依然好慢,唔通問題唔喺呢度?

我就去看了下水槽出口處有沒有堵……

出口處的確好油膩,但係手摸住冇乜明顯嘅嘢,我就…… 把手由下面伸進去了,結果好多渣滓。

而且原來出水口兩層過濾網都可以拿出來,只是下面那個非常緊我一直不知道,從下面捅它才動力。

為咗唔影響觀感,我發吓我清理過後嘅過濾網,原先上面滿滿一層油污,都快成了一層厚厚嘅膜晒。

清理乾淨後水槽果然唔積水了,但流得都唔係好暢快,睇嚟水管幾多重係有啲塞咗。

看了網友們的一些方法,我試著嘗試了一下,用洗衣液加熱水灌到管子裡,我猜測是加快油脂的融化吧,反正比原來是暢快多了。

通渠mirror上看到個礦泉水瓶塞到管口沖洗的案例,其實我之前設想過用馬桶吸皮氈子水拔子,當然是沒用過的哈,來增加水管裡的氣壓來 疏通,朋友們可以嘗試一下。

我家浴室總會有頭髮之類的,以前排水都比較慢都堵過一次,我阿媽唔理用梳打粉都係白醋都冇用,問物業佢地話維修師傅都係用疏通劑,請他們還不如自己弄,所以都用過幾種,最後是用的歐立通才解決。

因此,如果廚房或者廁所嘅坑渠、地漏堵住了,建議大家首先睇吓係咪最上面嘅濾網上有渣滓,唔好上嚟就拆地漏捅水管。

如果是管道堵住了,可以嘗試洗衣粉洗衣液加熱水,這個比較溫和吧不會對管材造成傷害。

都可以嘗試一下物理加壓的方法,某寶上也有。 實在實在還是不同,就試試上面講嘅疏通劑,術業有專攻這類化學物品有時會有奇傚,我屋企用嘅欧立通效果仲可以,不過都要根據自己屋企水管嘅型材諮詢吓,使用之後有冇傷害損耗。

銅鑼灣通渠通渠公司 通渠 mirror

通渠 mirror