通渠教學嗰個馬桶堵死咗有咩辦法能搞定?

通渠教學 那個馬桶堵死了有什麼辦法能搞定?

係之前一個問題裏面嘅原答62728207通渠教學,我搬過嚟啦。

別問為什麼不直接添加網頁連結通渠教學,我得會添加啊。 ——來自菜雞的怨念。

馬桶堵了兩天 我本來已經絕望了上google搜了很多相關的問題 小可愛們給出的答案也是五花八門無非是以下這些:

(1)皮褸子(2)馬桶刷之類的東西搗(3)可樂疏通(4)燒鹼(5)熱水+洗潔精(6) >廁所馬桶兄依舊不給樓主面子。

( 3 )( 4 )( 6 )( 7 )( 8 )無原材料,而且嗰個( 7 )都太嚇人和殘忍埋,

( 5 )呢個方法喺帖子度睇到好多小可愛回覆話熱水同混合嘅氣味太難聞了,于是本人放棄了,至於呢個

( 9 )嘛,本身就係為咗慳錢,我先唔做呢。 後來看到一個帖子說將小半瓶白醋倒入馬桶,靜置半個小時至一個小時,然後再沖廁所就可以解決。

我一想呢個可以試一試啊,風險唔高,家中也有白醋呢個原材料。

然後就抱著試一試的心態倒了小半瓶白醋,等待了約35分鐘,然後我又去沖了廁所。 一開始這個廁所還是堵的,然後用皮褸子弄了,把那個水先都疏通了下去,後來又到了一大盆水,媽耶,我聽見了令人喜悅的天籟, 馬桶通了!!! 我愛白醋!!!通渠教学